Calafate - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu Calafate - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu

Calafate

Door: nesgun

Blijf op de hoogte en volg vanessa en gunter

07 November 2010 | Argentinië, El Calafate

¡Hola¡

Gisteren was er nog enige twijfel of we in Calafate zouden geraken vanwege een staking van de piloten, maar hetis dus gelukt¿
Het weer is hier stralend, staalblauwe hemel¡
Calafate is een mooi klein stadje gelegen aan het grootste meer van Argentinie, het Lago Argentino.
Prachtige landschappen en mooi weer .-)
Lagune bezocht en Gunter heeft zijn hartje kunnen ophalen met fotos nemen.
Totaal genomen fotos tot op heden: 800¡¡

Moet nog een correctie meegeven wat de leeftijden betreft vd groep: oze oudste deelnemer is 67¡

Morgen vertrekken voor 2 dagen nr El Chalten waar we dinsdag een gletsjerwandeling gaan doen...als het weer meezit ;-)
Dan komen we voor 1 nacht terug nr El Calafate.
Daarna gaan we voor 2 nachten nr Torres del Paine (Chili) om dan terug te "landen" in Calafate voor 1 dag en nacht.

Zo, dit was het weer.

¡Hasta la proxima¡

• 08 November 2010 - 12:09

Nadine:

Nu onze computer eindelijk gerepareerd is kan ik genieten van jullie vakantie avontuur. Ik zie het zo voor mij en reis een beetje met jullie mee. Heel tof om dit alles te lezen. Nog veel plezier en hopelijk goed weer voor de gletsjer.
    groetjes.

• 08 November 2010 - 14:51

Mieke:

Amaai,van vervelen komt ook niks van in huis! Fijn om te lezen hoe het ginder met jullie gaat.
    Ben benieuwd naar de foto-reportage. Vanessa, neem af en toe het fototoestel is af hé...het moeten niet altijd landschappen zijn. Mensen zijn ook de moeite waard om te kieken. Groetjes aan jullie beiden

• 08 November 2010 - 16:30

Sarah:

Geniet ervan !

• 09 November 2010 - 19:13

Peggy:

Goed dat jullie daar van grond geraken en in andere oorden terecht komen;-) Heel gevarieerde reis, boeiend en precies ook wel vermoeiend maar vast en zeker de moeite waard. Geniet ervan Bye