Goed aangekomen! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu Goed aangekomen! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen!

Door: Vanessa

Blijf op de hoogte en volg vanessa en gunter

08 Mei 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Reis vlot verlopen.
Hadden nochtans al meteen een vertraging op de trein naar Antwerpen Centraal van 10' en aangekomen in Antwerpen bleek de Thalyss ook een vertraging te hebben van 10'!?
Maar zijn dus op tijd op Schiphol gearriveerd en om 12u stipt opgestegen.
De tijd ging vrij snel voorbij, 3 uurtjes geslapen en de rest vd tijd gevuld met wat tv kijken, lezen en spelletjes spelen...

Bij aankomst in de luchthaven van Kuala Lumpur voor het eerst kennis gemaakt met onze reisgids en de medereizigers.
Het is een erg grote groep, eigenlijk té groot: 19 personen!
De leeftijden liggen ook érg uit elkaar, jongste deelnemer is 32 en oudste 73!
Nog niet met iedereen kunnen kletsen, maar hebben toch wel al een idee van met wie we het beste zullen klikken.
De reisgids is Belg van origine, dus zíjn toch niet de enigen ;-)

Kuala Lumpur is groot en de meeste delen zijn niét aangenaam om in rond te lopen, maar het heeft wel iets met zijn "towers"
Ons hotel ligt eigenlijk in de beste buurt, China Town.
Híer hebben we deze morgen wat rondgekuierd en kennis gemaakt met de geuren (speciale kruiden en wierookstokjes) en kleuren van Azië...marktje en oa Hindoetempel bezocht.
Nu zijn we even van de warmte aan het bekomen op onze kamer en straks trekken we er nog even op uit.

Denk dat vanavond iedereen vlug naar bed zal gaan want iedereen is moeen de oogjes worden hier met het uur kleiner ;-)

Groetjes uit het zwoele KL!

• 08 Mei 2013 - 08:49

Marie-José:

Hallo Vanessa en Gunther,

Zijn jullie met de KLM gevlogen? Onze zoon vliegt ook op Kuala Lumpur:-)
    Wanneer is de terugvlucht ?

Fijne vakantie,
    Marie-José

• 08 Mei 2013 - 09:06

Els:

Dank u wel voor dit levendige verslag!!!
    Het is precies of we zijn erbij!!!
    GENIETEN dus!!!!

• 08 Mei 2013 - 09:30

Brigitte:

geef jullie ogen oren en neus de kost , it is once in a lifetime
    Brigitte

• 08 Mei 2013 - 13:55

Nonkel Marc:

blij dat alles goed verloopt let maar op of ge komt nog met een tijgertje naar huis
    geniet er van en let op voor het eten daar
    marc

• 08 Mei 2013 - 14:33

Mama En Papa,:

We zijn blij dat jullie veilig zijn aangekomen.Hebben de vlucht goed kunnen
    volgen! Slaap nu maar eens goed en morgen zullen jullie kunnen genieten van de
    vuurvliegjes en de rest.
    Slaapwel en tot later!