Day -1 - Reisverslag uit Vilvoorde, België van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu Day -1 - Reisverslag uit Vilvoorde, België van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu

Day -1

Door: Vanessa

Blijf op de hoogte en volg vanessa en gunter

06 Mei 2013 | België, Vilvoorde

Het is zover!
Morgen vertrekken we richting Maleïsië voor -wat we natuurlijk hopen- een hele mooie en gevarieerde reis.

Vandaag nog op het programma: inpakken en de boel hier proper achterlaten voor de dogysitters, mijn schoonouders, de 26 dagen zullen zorgen voor onze viervoeter.

Zouden eigenlijk ook op tijd naar bed moeten vanavond, maar of dat gaat lukken!??
Wekker loopt al af om 5u40, eigenlijk het uur dat hij anders afloopt voor een vroege-shift maar dan deze keer om de trein op tijd te halen om op reis te vertrekken :-)

Hopelijk verloopt de treinreis richting Schiphol vlot én zonder problemen!
Trein om 7u23 in Vilvoorde en Thalyss om 8u35 in A'pen Centraal richting Schiphol.
Ons vliegtuig stijgt op om 12uur stipt om dan dik 12 uur later te landen in Kuala Lumpur, de hoofdstad van Maleisië.
Het zal daar zo'n 30 à 35°C zijn, met een kans op onweer.

Een 1ste update uit het verre Maleisië kan je wschlk verwachten woensdag of donderdag...

Groetjes!!
Vanessa en Gunter

• 06 Mei 2013 - 16:58

Brigitte:

Hey Nesgun,
    spannend de uren aftellen, zal aan jullie denken (ben toch wakker tot wanneer jullie op Schiphol zijn)
    Hoe laat is het daar effektief als jullie 12h later daar landen?
    Geniet van elke minuut
    ;-) (Y)
    Brigitte

• 06 Mei 2013 - 17:06

Vanessa:

Dag Brigitte,
    Maleisië zit 6 uur voor op België, dus we arriveren ginder rond 6 uur 's ochtends lokale tijd :-)

• 07 Mei 2013 - 09:12

Els:

Samen met mij opgestaan!!!!!
    En nu op de trein richting Schiphol!!!!
    Geniet ervan!!!!!!!!!!

• 07 Mei 2013 - 13:06

Nonkel Paul En Tante R:

Veel plezier en geniet ervan!!
    Groetjes
    Nonkel Paul en Tante Rita