dag 1 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: Vanessa

Blijf op de hoogte en volg vanessa en gunter

07 Februari 2015 | Costa Rica, San José

Na een lange en vermoeiende dag zijn we gisterenavond (in B was het toen al 5u id ochtend) goed en wel gearriveerd.
In NY een uur vertraging opgelopen. Maar de piloot heeft het tijdverlies gereduceerd nr 30 min.
Vraag me niet hoe hij het gedaan heeft. Maar we hebben een goeie vlucht en landing gehad :-)
Chauffeur stond ons al op te wachten op de luchthaven en op een kwartier waren we in ons hotel.
Onze gids, Carlos, niet meer gezien maar hij had wel een briefje achtergelaten.
Deze nacht niet zoveel geslapen dus hebben een beetje een zombiehead...voor de collega's: je kan hrt best vergelijken met het gevoel na onze eerste nacht.

Vandaag gaan we San José verkennen.
hierover later meer...

Hasta pronto!

• 07 Februari 2015 - 23:19

Joke Rossel:

Veel plezier in San Jose. Ik vond het niet zo een geweldig fijne stad maar vanaf San Jose wordt het altijd maar beter. En het is fijn dat je die eerste dag wat op eigen tempo kan invullen want de jetlag zal nog wel enkele dagen duren.

• 08 Februari 2015 - 13:50

Kristine:

Tof om ook deze keer weer jullie reis te kunnen volgen, Geniet ervan !
    Hier ondertussen al bijna 8° :-D