Aloha from Honolulu - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu Aloha from Honolulu - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu

Aloha from Honolulu

Door: vanessa en gunter

Blijf op de hoogte en volg vanessa en gunter

25 Juni 2023 | Verenigde Staten, Honolulu

Na 4 uurtjes slaap zijn we paraat voor onze eerste dag hier.

Gelukkig niet veel op de planning vandaag want het was een vermoeiende reis die niet zonder slag of stoot verlopen is.

Om te beginnen zijn we met 1,5 uur vertraging vertrokken in Zaventem.

Het inchecken verliep bijzonder traag en aan de veiligheidscheck was het niet beter.

Er zijn zelfs passagiers die hun vlucht gemist hebben hierdoor...

Gearriveerd in Seatlle bleek Carl zijn bagage niet mee gekomen.

Dit komt wschlk omdat ze er enkele bagages uit het ruim gehaald hebben van de mensen die niet op tijd waren om te boarden.

Vermoedelijk hebben ze daar zijn bag eruit gehaald en vergeten terug te steken [e-1f648]

De vlucht van Seatlle nr Honolulu is goed verlopen, en duurde zelfs iets korter dan verwacht.

Hier op de luchthaven bagage claim gedaan voor Carl zijn verloren bagage.

Hopelijk werd deze nagestuurd en arriveert ze vandaag in de loop vd dag.

Maar de "miserie" was nog niet voorbij...

Toen we onze huurwagen wilden ophalen, bleek de pick-up plek reeds gesloten [e-1f60f]

Gelukkig zagen we daar een golfkarretje rondrijden met 2 veiligheidsagenten.

Zij waren zeer begripvol en behulpzaam.

Toonden ons waar de Jeep Wanglers stonden en we mochten er zelf een kleurtje uitkiezen [e-1f60a]

Foto volgt later....

Mahalo!

• 25 Juni 2023 - 18:59

Maria.:

Hallo,

Het was een slechte start blijkbaar! Hopelijk is het probleem opgelost!

Neemt niet weg dat het verder alles prima verloopt!

Het is hier vandaag zeer warm geweest! Heb al een paar keer naar Eliane gebeld en alles lijkt

goed te gaan met de beestjes! Dus geen zorgen daaromtrent.

De boodschap is nu eerst nog wat rusten en dan volop GENIETEN!

Vele groeten van "de oudjes"