Richting Kandy - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu Richting Kandy - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu

Richting Kandy

Blijf op de hoogte en volg vanessa en gunter

21 Februari 2020 | Sri Lanka, Kandy

Deze ochtend vertrokken uit Giritale richting Kandy.

Onderweg Dambula bezocht.

Dit zijn 5 grotten waar alles in het teken staat van het Boeddhisme.

Buddha uitgehouwen in de rots, beelden en rotstekeningen van Buddha...

Het is er druk maar er hangt een speciale sfeer...mensen die komen "bidden" en offers brengen en makaakapjes overal :hear_no_evil:

Daarna zijn we op bezoek geweest bij een familie die kokospalmen en noten verwerken tot ook, melk, eetgerief, bezems, dakbedekking, touwen, enz...

Lleuke ervaring.

Daarna kruidentuin bezocht waar we oa een heerlijke nek- en rugmassage kregen met een soort tijgerbalsem. Dat was genieten!

In hun winkeltje verkochten ze 50 soorten kruiden en tincturen met de meest heerlijke geuren!

En nu gaan we Kandy onveilig maken...iets eten en een glaasje drinken :blush: