Van Fortuna naar Rincon de Vieja - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu Van Fortuna naar Rincon de Vieja - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van vanessa en gunter - WaarBenJij.nu

Van Fortuna naar Rincon de Vieja

Blijf op de hoogte en volg vanessa en gunter

15 Februari 2015 | Costa Rica, Fortuna

Deze morgen vertrokken uit het natte Fortuna richting Rincon de la Vieja.
Langs het mooie lake Arenal gereden. Helaas de Arenal vulkaan niet kunnen zien, zat id wolken.
Naargelang we dichter bij onze bestemming kwamen werd het steeds zonniger en warmer. Er stond ook een heel stevige wind, wat de temperatuur wel draaglijker maakte.
De vegetatie is hier ook heel anders. We hebben genoten vd de landschappen onderweg.
Heel mooie wandeling gemaakt in Nat. Park Rincon de la Vieja.
Niet zoveel dieren gezien, maar het was op zich een heel leuke wandeling.
Nog een keer genoten van het stevig doorstappen (andere wandelingen waren nogal "traag", om het spotten van dieren te vergemakkelijken) , had het nodig ;-)
Bij het hotel nog enkele mooie foto's gemaakt, oa vd "mot mot".
De vogels zijn hier zo kleurrijk, echt niet normaal!

We verblijven hier 1 nacht en rijden morgen (zondag) door nr Monteverde.
Daar verblijven we 3 dagen. Op de planning nog meer leuk wandelingen, althans volgens onze gids Carlos...

We beginnen toch wel al te trachten nr lekkere Belgische kost...rijst een beetje beu ah worden ;-)

Groetjes uit Costa Rica!

• 15 Februari 2015 - 05:01

Kristine:

nog zoekprenten met vogeltjes ?? :-)
    geniet ervan hé mannekes , groetjes aan Nico

• 15 Februari 2015 - 09:22

Joke:

Hallo Vanessa, Gunther en Nico,

Ik zie dat jullie het daar best naar jullie zin hebben. En het wordt nog beter. Monteverde vond ik één van de hoogtepunten. En heb je zin in eens een lekkere biefstuk. In het dorp Monteverde in restaurant Treehouse hebben wij fantastisch gegeten.

Groetjes ,

Joke

• 16 Februari 2015 - 06:54

Wendy Cauwel:

Mmmmm frietjes :-)
    Ge zit daar goed lees ik ;-) de fotos die we al te zien kregen zagen er al prachtig uit .
    Ben benieuwd naar meer ;-)
    Doe da ginder nog goe en grtjes aan gunt en nico !
    Hier alleen maar werken en slecht weer . X

Xxx missende kusjes wendy xxx

• 16 Februari 2015 - 20:25

Marc Vermoens:

zo te zien heel prachtige natuur en veeeeele beestjes !!!!! nooit aan gedacht om een bijberoep als fotograaf te doen? hopelijk alles ok.een beetje opletten op de gunter zijn eten is nogal weekjes aan zijn darmpjes! vele grtjs vanuit het zonovergoten Belgie.nog vele toffe en mooie uitstappen.

• 16 Februari 2015 - 22:46

Nes:

Alles ok hier, nonkel.
    En voorlopig geen darm-of andere klachten!
    Fotografie gaan we gewoon als hobby houden, om achteraf opnieuw te kunnen genieten.
    Groetjes.